راه اندازی تجهیزات آشپزخانه | بلاگ

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ساخت وبلاگ

چیدمان منو در هر آشپزخانه ی صنعتی یک نکته بسیار مهم محسوب می شود این که شما بتوانید آیتم های خوراکی را به صورت هوشمندانه و مربوط به هم بچینید بسیار اهمیت دارد اختصاص دادن بخشی از منوی رستوران به انواع نوشیدنی ها و یا شربت ها نیز می تواند حرکت هوشمندانه ای باشد و توجه مشتریان را به خود جلب کند هم چنین قرار دادن پیش غذاهای مختلف نیز می تواند مفید باشد و مشتریان می توانند تا قبل از آماده شدن غذای اصلی پیش غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهندهر چه قدر یک منوی رستوران کامل تر باشد قطعا مشتریان بیشتری به آن رستوران خواهند آمد.

فر ساندویچی بزرگ

تجهیزات موجود در رستوران های صنعتی به بخش ها و مدل های مختلفی تقسیم می شوند که این تنوع بالا باعث شده که هر آشپزخانه ای با هر غذایی و هر فضایی بتواند نیاز خود را برطرف کند فر ساندویچی بزرگ یکی از تجهیزات ضروری و البته مفید در آشپزخانه ی صنعتی می باشد برای مثال می توان از فر ساندویچی بزرگ نام برد وسیله ای که به کمک آن می توان همزمان چندین غذای فست فودی را تهیه کرد این وسیله برای آشپزخانه های کوچک مفید است زیرا به چندین وسیله را در یک وسیله جای داده شما به کمک آن می توانید پیتزا و یا همبرگر را تهیه کنید هم چنین این وسیله یک فن نیز دارد که می توان بوی اضافی غذا را خارج کند.

وان استیل ۱۵۰ سانتیمتر

شما برای شست و شوی مواد غذایی در آشپزخانه ی صنعتی به یک وان استیل ۱۵۰ سانتیمتر نیازمند هستید این وسیله در ظرفیت های مختلفی طراحی و ساخته شده شما می توانید هر چیزی که می خواهید را در این وسیله بشویید هم چنین این وسیله با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود ظاهر آشپزخانه ی شما را زیبا نگه می دارد هم چنین این وسیله بسیار مقاوم بوده و مدت زمان طولانی برای شما کار می کند.

دستگاه آبغوره گیری پرسی

آبغوره یکی از چاشنی های خوشمزه در بسیاری از غذاها و سالاد ها است برای تهیه این چاشنی خوش طعم شما به یک  دستگاه آبغوره گیری پرسی نیازمند هستید تا بتوانید حجم بالایی از غوره را به راحتی آب گیری کنید این وسیله ضایعات را از آبغوره جدا کرده که این امر باعث خالص شدن آبغوره می شود و هم چنین فرآیند کار را راحت تر می کند موتور قدرت مند موجود در این وسیله باعث افزایش طول عمر آن شده.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 13:15

فرقی نمی کند که رستوران صنعتی شما از چه نوعی باشد در آن غذاهای فرنگی سرو شود و یا غذاهای اصیل ایرانی وجود برخی از وسایل در بسیاری از رستوران ها مشترک و ضروری است یکی از این تجهیزات اجاق گاز است که در انواع مختلفی ساخته و طراحی شده و شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید. از دیگر وسایل مشترک در آشپزخانه های صنعتی می توان از یخچال ها و یا فریزرهای صنعتی نام برد که باید در تمامی رستوران ها وجود داشته باشد . این تجهیزات طیف بسیار گسترده ای دارد.

اجاق دو شعله طرح APW

اجاق گازها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز هر آشپزخانه باید تهیه شوند داشتن اجاق گازهای کوچک نیز در بسیاری از          رستوران ها برای تهیه انواع مختلف پیش غذا ضروری است اجاق دو شعله طرح APW وسیله ای کوچک و کم جا است که از آن می توانید در آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کنید و یا در بسیاری از رستوران های فست فودی برای تهیه انواع سس ها و یا تفت دادن نهایی غذا نیز استفاده کنید برخلاف اندازه ی کوچک آن این وسیله از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سال های زیادی در آشپزخانه ی شما کارایی داشته باشد .

سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰

داشتن یک سینک در آشپزخانه های صنعتی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰ یکی از انواع مختلف این وسیله است که شما می توانید وسایل مختلف را به راحتی در آن بشویید بدون آن که اندکی خراب و یا دچار خوردگی شود . شست و شو ظروف و یا مواد خوراکی نکته ای قابل اهمیت است که شما به عنوان یک رستوران دار بایدآن را رعایت کنید برای انجام این کار نیز باید ابزار مورد نیاز را تهیه کنید که این وسیله می تواند وسیله ی کارآمدی باشد.

اجاق گاز ۴ شعله صنعتی

تنوع بالایی که در طراحی و ساخت وسایل یک آشپزخانه ی صنعتی وجود دارد باعث شده که بتوان حق انتخاب داشت و با توجه به نیاز خود وسیله مورد نظر را انتخاب کرد. اجاق گاز نیز جزو وسایلی است که در انواع مختلفی ساخته شده و یک نمونه از آن اجاق گاز ۴ شعله صنعتی است که فضای نسبتا کمی اشغال کرده و قیمت مناسبی دارد و می تواند برای یک آشپزخانه ی صنعتی تازه کار مفید باشد.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 219 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 14:46

داشتن خلاقیت در هرکاری و استفاده از ایده های جدید می تواند شما را در آن کار منحصر به فرد کند به نوعی شما می توانید برای خودتان برند باشید و به واسطه آن خلاقیت مشهور شود در حرفه ی رستوران داری نیز این خلاقیت از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند شما را از یک رستوران عادی به یک رستوران منحصربه فرد و خاص تبدیل کند پس به یاد داشته باشید که داشتن خلاقیت امر بسیار مهمی است که شما می توانید از ابتدایی ترین چیز تا اصلی ترین نکات آن را به کار بگیرید.

فر کراکف پز ایستاده ۸۰ قلاب

برخی از تجهیزات در رستوران صنعتی ضروری نیست اما وجود آن باعث می شود که رستوران شما از حالت عادی خارج شده و هم چنین باعث تنوع بیشتری در منوی رستوران شما می شود فر کراکف پز ایستاده ۸۰ قلاب یکی از همین تجهیزات است که وجود آن در رستوران های فست فودی باعث می شود غذاهای متنوعی به منوی رستوران خود اضافه کنید . این وسیله کم جا که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد توانایی پخت انواع غذاها مانند سوسیس را دارد.

دستگاه کباب ترکی سه سیخ

کباب ترکی یک غذای لذیذ است که با گوشت و یا مرغ تهیه می شود برای تهیه این غذای خوش طعم و پرطرفدار شما به یک دستگاه کباب ترکی سه سیخ احتیاج دارید گرچه این وسیله در ظرفیت های مختلفی تهیه می شود و شما می توانید برای رستوران خود با توجه به میزان سفارشات این وسیله را تهیه کنید این وسیله به راحتی قابلیت حمل و نقل دارد و شما می توانید آن را در هر جایی از رستوران که می خواهید قرار دهید.

تنور سفالی خانگی

پختن نان تازه در رستوران های اصیل ایرانی و یا کبابی ها یکی از خلاقیت هایی است که شما می توانید داشته باشید برای این کار شما به یک تنور سفالی خانگی نیازمند هستید تا بتوانید در آن نان ها را بپزید این وسیله با قیمت بسیار مناسب و هم چنین فضای بسیار کمی که اشغال می کند در رستوران های کوچک نیز قابلیت استفاده را دارد این وسیله از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی خراب نمی شود.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 330 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1399 ساعت: 14:39

در هر رستوران صنعتی تهیه وسایل یکی از کارهای پایه و ضروری برای شکل گرفتن رستوران است بدون داشتن تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز شما نمی توانید به راحتی یک رستوران و یا حتی تهیه غذا راه اندازی کنید .

بی شک در رستوران ها با سالن های غذاخوری این وسایل بیشتر خواهند شد زیرا شما باید یک سری وسایل برای بخش غذا خوری نیز تهیه کنید اگر در ابتدای راه هستید و بودجه چندانی برای تهیه وسایل ندارید به شما پیشنهاد می شود که حرفه خود را از یک تهیه غذای کوچک که فقط به صورت بیرون بر غذا ارائه میدهد شروع کنید تا حجم این وسایل کمتر و در نتیجه هزینه آن نیز کاهش یابد.

اجاق چهار شعله با فر پیتزا

داشتن وسایل چند منظوره و ترکیبی می تواند برای آشپزخانه های کوچک مناسب باشد زیرا د رفضای آشپزخانه صرفه جویی می کند در واقع فضای کمتری از آشپزخانه را درگیر می کند. برای مثال یکی از این تجهیزات اجاق چهار شعله با فر پیتزا می باشد که در قسمت بالایی آن اجاق گاز و در قسمت پایینی آن فر تعبیه شده و شما می توانید در قسمت بالایی انواع خوراکی ها مانند پاستا ها و در قسمت پایینی پیتزا را به صورت همزمان طبخ کنید بدین صورت شما می توانید تعداد زیادی از سفارشات را در مدت زمان کوتاهی آماده کنید.

گرمخانه برقی ۵۰ نفره

گرم نگه داشتن غذا یک چالش محسوب می شود داشتن یک گرمخانه برقی ۵۰ نفره در بسیاری از محیط های کاری و یا مدارس ضروری است . این وسیله که در حجم و ظرفیت های گوناگونی طراحی شده می تواند نیاز به یک گرمخانه غذا را برطرف سازد این وسیله فضای زیادی را در بر نمی گیرد و با قیمت مناسبی که دارد می توان از آن در محیط های کاری و دیگر مکان ها استفاده کرد.

آبچکان ۳ طبقه استیل

نگه داری ظروف بعد از شست و شو در مکانی که آب اضافی آن خارج شود در آشپزخانه های صنعتی که با حجم زیادی از ظروف مواجه هستید یک دغدغه محسوب می شود. آبچکان ۳ طبقه استیل وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده این وسیله دارای چرخ است که حمل و نقل آن را هنگام سنگین شدن راحت تر می کند این وسیله در ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته شده.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 12:52

راه اندازی رستوران صنعتی می تواند حرفه ی پولسازی باشد اگر شما به حرفه ی آشپزی علاقه مند هستید می توانید وارد این شغل شوید . این شغل بسیار گسترده است و شما می توانید تغییرات بسیاری در این شغل وارد کنید و با داشتن خلاقیت کار خود را منحصر به فرد کنید راه اندازی رستوران های اصیل ایرانی نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد شما می توانید محیط رستوران خود را بر مبنای منوی رستورانی خود شکل دهید به یاد داشته باشید که شما باید همواره با مشتریان خود رفتار مناسبی داشته باشید.

دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM

در بسسیاری از تالار های پذیرایی و یا رستوران های صنعتی کباب جزو غذای اصلی و البته پرطرفدار محسوب می شود تهیه کباب در حجم بالا می تواند کار دشوار و زمان بری باشد اما داشتن تجهیزات مناسب می تواند در این کار به شما کمک کند برای مثال داشتن دستگاه کباب زن اتوماتیک100 RM وسیله ایکاربردی است که به کمک آن می توانید بدون دخالت دست حجم زیادی از کباب را به صورت شبیه هم سیخ بزنید و آماده طبخ کنید این وسیله به نیروی ماهر و کاربلد نیاز ندارد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با این وسیله کار کنند.

دستگاه ذرت مکزیکی رف دار

ذرت مکزیکی یک میان وعده بسیار جذاب و البته خوشمزه است برای تهیه این خوراکی خوشمزه شما به یک دستگاه ذرت مکزیکی رف دار نیازمند هستید تا به کمک آن بتوانید به آرامی و تدریجی این خوراکی را طبخ کنید. این وسیله قابل استفاده در محیط های کوچک رستورانی نیز می باشد و فضای زیادی نیز اشغال نمی کند این خوراکی با طرفداران زیادی که دارد می تواند جزو غذاهای پر فروش قرار بگیرد و گذاشتن آن در منوی رستوران های فست فودی می تواند حرکت هوشمندانه ای باشد.

فریزر رستورانی ۶ کشویی

 

هر آشپزخانه ای به یخچال و فریزر احتیاج دارد برای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی فریزر رستورانی ۶کشویی می تواند گزینه ی مناسبی باشد این وسیله قابلیت شست و شو دارد و می توان نیاز شما را از یک فریزر برطرف سازد شما می توانید هر ماده خوراکی که در نظر دارید را در این فریزر نگه داری کنید.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 18:09

امروزه غذاهای فست فودی توانسته اند از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردار باشند و این محبوبیت باعث شده که فروش رستوران های فست فودی بالا باشد و به یک حرفه پردرآمد تبدیل شوند. تنوع بالای غذایی در فست فود ها باعث شده که بتوان منوی خوبی تهیه کرد و غذاهای گوناگونی را به مشتریان ارائه داد. اگر به حرفه رستوران داری علاقه مند هستید راه اندازی رستوران صنعتی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد به شرط آن که تجربه ی خوبی در این حرفه داشته باشید .

داشتن خلاقیت در این حرفه می تواند به شما کمک کند برای مثال شما می توانید منویی برای انواع نوشیدنی های مختلف تهیه کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید .

دستگاه مرغ بریان ذغالی ۸ سیخ

مرغ بریان یکی از غذاهای لذیذ است که در فست فودی ها ارائه می شود برای تهیه این غذا در حجم بالا شما نیازمند یک دستگاه مرغ بریان ذغالی ۸ سیخ تا بتوانید به آرامی این غذا را تهیه کنید این وسیله در حجم و اندازه های مختلفی ساخته شده که شما می توانید با توجه به فروش و نیاز روزانه خود آن را تهیه کنید با وجود چرخ در این دستگاه شما میتواند به راحتی آن را در هر نقطه ای از رستوران که در نظر دارید قرار دهید .

وان شستشوی میوه

نظافت در حرفه ی رستوران داری امری بسیار مهم است که باید به آن پایبند بود برای شست و شوی انواع سبزیجات و میوه ها می توان وان شستشوی میوه تهیه کرد که بتوان به راحتی مواد را با مواد ضد عفونی کننده در آن خیساند این وسیله بسیار مقاوم بوده و در برابر آب می تواند به راحتی کارایی داشته باشد از این وسیله می توان در هتل ها و یا تالار های پذیرایی استفاده کرد.

گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره

گرم بودن غذا یک امر بسیار مهم است زیرا هم طعم غذا را بهتر می کند و هم باعث می شود بتوان طعم و مزه غذا را بیشتر احساس کرد گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره وسیله ای است که به این منظور طراحی شده این وسیله به صورت طبقاتی ساخته شده و شما با توجه به ظرفیت مورد نظر می توانید آن را تهیه کنید و به راحتی با آن کار کنید از این وسیله می توان در محیط های اداری و یا مدارس و یا محیط های کارخانه ای استفاده کرد.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 277 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 14:38

رستوران های کبابی که امروزه در سطح شهر وجود دارد درآمد مناسبی دارند به شرط آن که غذای مرغوب ارائه کنند .راه اندازی رستوران صنعتی یا همان کبابی می توان یک حرفه پردرآمد باشد به شرط آن که شما یک سری از عامل ها را رعایت کنید و به آن پایبند باشید برای مثال می توان از تازه بودن گوشت و مواد غذایی و یا رعایت نکات بهداشتی نام برد هم چنین شما با داشتن خلاقیت می توانید این درآمدزایی را بیشتر کنید برای مثال نصب یک تنور نانوایی در رستوران می تواند یک ایده خلاقانه باشد شما می توانید در کنار غذا نان تازه نیز سرو کنید.

اجاق کته پز ۱۰ شعله

 برای راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی در ابتدا نیاز به تهیه وسایل مختلفی مانند اجاق کته پز ۱۰ شعله دارید این تجهیزات جزو تجهیزات اساسی رستوران صنعتی محسوب می شود که در ابتدای کار باید آن را تهیه کنید این وسیله پرکاربرد می تواند کته ای خوش طعم با یک ته دیگ لذیذ را به صورت قالبی به شما تحویل دهد و شما نیز به مشتریان بهترین غذا را ارائه دهید این وسیله برای رستوران هایی که در آن ها کباب و یا خورشت های ایرانی سرو می شود ضروری است هم چنین شما می توانید به کمک این دستگاه یک ته چین درجه یک نیز طبخ کنید.

سرخ کن دو لگنه ایستاده

در تمامی فست فودی ها غذاهای سرخ کرده فراوانی وجود دارد برای تسریع در فرآیند سرخ کردن و هم چنین ترد بودن و یکنواخت سرخ شدن خوراکی های مختلف مانند سیب زمینی داشتن یک سرخ کن دو لگنه ایستاده الزامی است این وسیله با طراحی زیبایی که دارد جلوه ی زیبایی به آشپزخانه ی شما می بخشد و کارایی بالایی نیز دارد این وسیله دارای روغن گیر است که روغن اضافی و مضر غذا را نیز میگیرد.

دستگاه کباب زن اتوماتیک 50 RM

شاید سیخ زدن کباب کاری طولانی و خسته کننده باشد اما شما با داشتن دستگاه کباب زن اتوماتیک 50 RMمی تواند سیخ های کباب را به آسانی با حجم و اندازه یکسانی آماده سازی کنید هم چنین این فرآیند کاملا بدون دخالت دست انجام می شود که همین امر باعث می شود بهداشت آشپزخانه ی شما بالا برود این وسیله در تمامی مکان هایی که قصد سرو کردن کباب را دارند قابل استفاده می باشد.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 20:53

راه اندازی آشپزخانه های صنعتی در سطح شهر می تواند یک شغل پردرآمد باشد به شرط آن که شما راه این شغل را بدانید . شما می توانید در زمینه های محتلف رستوران صنعتی راه اندازی کنید برای مثال می توان از رستوران های سنتی ایرانی نام برد و یا شما می توانید با داشتن اندکی خلاقیت در این حرفه موفق باشید . رستوران های اقوام برای مثال رستوران شمالی و یا کردی می تواند برای شما درآمد زا باشد شم می توانید در این سبک رستوران ها غذای مخصوص به آن اقوام را سرو کنید و در میان توریست های خارجی نیز محبوب باشید.

دستگاه تفاله گیر گوجه K900

وجود گوجه فرنگی در بسیاری از غذاهای ایرانی نقش مهمی ایفا می کند این خوراکی خوشمزه سرشار از خاصیت است و باید در سبد غذای روزانه ما جای داشته باشد . شما می توانید این چاشنی خوش طعم را به روش های مختلفی در غذاهای مختلف استفاده کنید به صورت خشک شده و یا تازه و یا حتی به صورت رب گوجه فرنگی که یک چاشنی با طعم و رنگ بسیار لذیذ است برای تهیه رب از گوجه ابتدا باید آب گوجه را جدا کنید که برای این کار شما می توانید از دستگاه تفاله گیر گوجه K900استفاده کنید این وسیله قدرت مند فرآیند جداسازی آب گوجه از ضایعات را به راحتی برای شما انجام می دهد و شما می توانید در کمترین زمان حجم زیادی از گوجه فرنگی را از تفاله هایش جدا کرده و آماده پختن رب کنید.

دستگاه رب گوجه گیری 400S

تجهیزاتی که به تهیه رب گوجه فرنگی اختصاص دارد به بخش های زیادی تقسیم بندی می شود و این شما هستید که می توانید با توجه به نیاز خود حق انتخاب داشته و دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنید . دستگاه رب گوجه گیری 400 S یکی از انواع این وسایل است این تجهیزات عموما وظیفه جدا سازی آب گوجه فرنگی را از ضایعات آن بر عهده دارند این وسیله کاملا قابل شست و شو بوده و می تواند سالیان طولانی کارایی داشته باشد.

اجاق گاز زمینی دو شعله

اگر شما قصد راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی را دارید و تازه وارد این حرفه شده اید و فضای کافی برای آشپزی ندارید می توانید از وسایل کوچک تری مانند اجاق گاز زمینی دو شعله استفاده کنید این تجهیزات در عین کوچک بودن و اشغال فضای کمتر در آشپزخانه ی صنعتی برای شما کارایی زیادی نیز خواهند داشت و شما می توانید آن را تهیه کنید این وسیله قیمت به صرفه ای دارد و برای تازه کار ها مناسب می باشد هم چنین به آسانی قابلیت حمل و نقل را نیز دارد.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 15:21

تهیه وسایل برای راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی می تواند امر مهمی در ابتدای کار شما باشد زیرا شما برای این کار تمامی سرمایه خود را خرج می کنید و یک انتخاب هوشمندانه می تواند به شما در این راستا کمک کند.

به خاطر داشته باشید که اگر تجربه ای در این زمینه ندارید حتما از افرادی که در این زمینه آگاهند کمک بگیرید تا بتوانید حساب شده سرمایه خود را خرج کنید و هم چنین تجهیزاتی را تهیه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانید سال های زیادی از آن ها استفاده کنید.

هود دیواری استیل

وجود هود در آشپزخانه صنعتی بسیار ضروری است زیرا مستقیما بر روی تمیزی محیط آشپزخانه ی شما تاثیر گذار می باشد شما می توانید در آشپزخانه ی خود یک هود دیواری استیل نصب کنید تا تمام آلودگی های ناشی از پخت و پز را به بیرون هدایت کند این وسیله در اشکال مختلف با توان های مختلف طراحی و ساخته شده که شما با توجه به نیاز های خود می توانید آن را برای آشپزخانه تهیه کنید . نوع غذایی که ارائه می دهید و منوی رستورانی شما می تواند در تهیه این وسیله تاثیر گذار باشد برای مثال غذاهایی مانند کباب ها که آلودگی زیادی دارند به یک هود قدرت مند نیازمند هستند.

اجاق کته پز ۲۰ شعله

وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است و این ضرورت در رستوران های صنعتی نیز وجود دارد برای تهیه برنج در حجم زیاد و به طور هم زمان شما می توانید از اجاق کته پز ۲۰ شعله استفاده کنید تا بتوانید یک ته دیگ خوش طعم و قالبی نیز داشته باشید . می توان گفت وجود این وسیله در تمامی آشپزخانه های صنعتی ضروری است .

وان استیل صنعتی ۱۲۰ سانتیمتر

شست و شو و نظافت مواد غذایی و ظروف در هر آشپزخانه ای ضروری است خصوصا در آشپزخانه های صنعتی که این موارد در حجم و اندازه بالا موجود است . وان استیل صنعتی ۱۲۰ سانتیمتر وسیله ای است که شما می توانید در آن مواد غذایی مانند میوه ها و یا سبزیجات و یا حتی ظروف را در آن بخیسانید و به راحتی آن ها را بشویید به یاد داشته باشید که رعایت کردن نکات بهداشتی در حرفه ی رستوران داری امر بسیار ضروری است .

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 15:16

فست فود ها امروزه به یک سری غذای خوشمزه و پرطرفدار و در عین حال ساده تبدیل شده اند که اگر شما در تهیه آن ها نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مواد مرغوبی استفاده کنید این چنین غذاها ارزش غذایی بالایی خواهد داشت و دیگر برای سلامتی نیز مضر نخواهد بود . بسیاری از رستوران های فست فودی در سطح شهر تاسیس شده اند که درآمد مناسبی نیز کسب می کنند بنا بر این اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارید راه اندازی یک فست فودی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد .

دستگاه کالباس بر صنعتی

کالباس یک خوراک بسیار لذیذ است که از گوشت های مختلف مانند مرغ و یا گاو تهیه می شود از این خوراکی خوش طعم که هم به صورت خام و یا به صورت پخته مورد استفاده قرار می گیرد برای درست کردن انواع ساندویچ های گرم و یا سرد و یا حتی پیتزا شما نیازمند داشتن یک دستگاه کالباس بر صنعتی تا با توجه به اندازه مورد نیاز و ضخامت مورد نظرتان کالباس ها را برای مصارف مختلف ببرید . علاوه بر این این دستگاه در بسیاری از سوپر گوشت ها و یا مغازه های سوسیس و کالباسی نیز دیده می شود این دستگاه از تیغه ی بسیار مقاوم و با کیفیتی ساخته شده که می تواند به راحتی برای شما کار کند.

فر فلافل چهار کاره

نخود در اصطلاح به غذای مغز معروف است این ماده ی پرخاصیت برای بدن و هم چنین مغز بسیار مفید است درست کردن غذای مختلف با این ماده غذایی ارزشمند و هم چنین گنجاندن آن در برنامه ی غذایی روزانه می تواند برای سلامتی مفید باشد فلافل یک غذای اصیل جنوبی است که با نخود تهیه می شود و در منوی بیشتر فست فودی ها به دلیل داشتن طرفداران فراوان گنجانده شده است فر فلافل چهار کاره وسیله ای کم جا است که برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است زیرا می توانید به کمک آن علاوه بر فلافل انواع غذاهای مختلف را تهیه و آماده سرو کردن کنید.

باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر

تهیه انواع کباب در خانه و یا حتی محیط های کاری مانند رستوران های صنعتی می تواند یک کار لذت بخش باشد به شرط آن که شما ابزار لازم برای این کار را نیز در دست داشته باشید باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر وسیله ای مناسب جهت تهیه انواع مختلف کباب ها است این وسیله با ظاهر زیبا و هم چنین فضای کوچکی که اشغال می کند قابل استفاده در محیط های کوچک رستورانی و یا حتی ساختمان ها نیز می باشد زیرا این وسیله دود زیادی نیز ایجاد نمی کند.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 184 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 14:32

تهیه تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز اولین گام برای راه اندازی رستوران صنعتی می باشد و نمی توان از اهمیت این بخش چشم پوشی کرد. شما باید بدانید که هدفتان چیست قصد دارید یک آشپزخانه صنعتی با چه خصوصیاتی را تاسیس کنید سپس به دنبال تهیه وسایل باشید.

میز سالاد بار

زیبا بودن ظاهر یک رستوران جزو قسمت هایی است که نمی توان از میزان اهمیت آن چشم پوشی کرد میز سالاد بار وسیله ای است که علاوه بر زیبا بودن و جلوه بخشیدن به آشپزخانه شما کارایی فراوانی نیز دارد و از  آن به منظور سرو انواع پیش غذا ها و یا دسر استفاده می شود این در هر قسمت از مخزن های این وسیله چه خوراکی نگه داری شود کاملا به سلیقه ی صاحب رستوران بستگی دارد .

تجهیزات خشکبار

خشکبار جزو آن دسته از تنقلات پرخاصیت و هم چنین پر طرفدار است که برای کودکان و یا حتی افراد مسن می توان جایگزین مناسبی برای خوراکی ها و یا میان وعده های مضر باشد برای تهیه خشکبار در هر مغازه ای مانند قنادی های سطح شهر در ابتدا ما باید تجهیزات خشکبار را تهیه کنید تا بتوانید کار خود را در این زمینه آغاز کنید به یاد داشته باشید که برای شروع کار لزوما نباید از محیط بسیار بزرگی شروع کنید شما می توانید از فضاهای کوچک و مقدار کار اندک آغاز کنید.

دستگاه سیخ شور

در رستوران هایی که تنها در آن ها کباب سرو می شود ، همواره با حجم انبوهی از سیخ های کثیف رو به رو هستید که شستن آن ها می تواند زمان بر باشد بنابراین با تهیه یک دستگاه سیخ شور کار برای شما بسیار آسان تر شده و شما به راحتی می توانید سیخ ها را به صورت کامل بشویید این وسیله فضای زیادی از آشپزخانه ی شما را درگیر نخواهد کرد بنابر این از این بابت نگرانی نداشته باشید .

ترازو

داشتن یک ترازو در بسیاری از مشاغل ضروری است زیرا باید وزن اجسامی که به فروش می رسد با دقت اندازه گیری شود تا هر آن چه عدالت است برقرار باشد این که شما یک ترازو دقیق با طول عمر بالا داشته باشید نکته بسیار مهمی است این وسیله کار آمد در بسیاری از مشاغل مانند قنادی ، رستوران داری و یا حتی در بسیاری از میوه فروشی ها نیز دیده می شود .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 20:30

همواره وجود تجهیزات مختلف در هر حرفه ای به راحت تر شدن کار کمک اساسی کرده است این تجهیزات در هر کاری متناسب با موضوع و روش آن کار تهیه شده اند . بی شک حرفه ی آشپزی و به طور کل هر شغلی که به غذا مربوط می شود نیز از این امر جدا نمی باشد .

دستگاه آب گوجه گیری تک مخزن

گوجه یکی از خوش طعم ترین چاشنی ها در هر غذایی است که علاوه بر طعم عالی ظاهر غذا را نیز چندین برابر جذاب می کند داشتن یک دستگاه آب گوجه گیری تک مخزن به منظور گرفتن آب گوجه فرنگی و تهیه سس از این خوراکی خوشمزه در آشپزخانه های صنعتی امری ضروری محسوب می شود این وسیله با تفکیک ضایعات یک آب گوجه خالص را به شما تحویل می دهد و این به نوعی کار را برای شما آسان تر می کند.

ماشین آلات ظرفشویی

شست و شوی ظروف کاری زمان بر است به خصوص که اگر تعداد انبوهی از ظروف را در دست داشته باشید وجود یک ماشین آلات ظرفشویی در هر تالار پذیرایی و یا رستوران صنعتی ضروری است زیرا علاوه بر شست و شوی ظروف توانایی شستن سبزیجات را نیز برای شما فراهم می کند این وسیله امکان خشک کردن ظروف را نیز به شما می دهد که این خود به نوعی کار را برای شما راحت تر می کند.

تجهیزات و لوازم قنادی

راه اندازی قنادی و یا همان شیرینی فروشی یک حرفه لذت بخش و دوست داشتنی می باشد برای این کار شما باید در ابتدای کار تجهیزات و لوازم قنادی را فراهم کنید این تجهیزات شامل انبوهی از وسایل می باشد که به کمک آن ها می توان یک قنادی را راه اندازی کرد برای مثال می توان از همزن ها و یا فر و یا انواع میز کار و تخته ها نام برد.

یخچال صنعتی

در هر آشپزخانه ای وجود یک یخچال به منظور نگه داری مواد غذایی که ممکن است فاسد شوند ضروری است یخچال صنعتی همان کارایی یخچال های خانگی را دارد اما با حجم و ظرفیت بالاتر و هم چنین طول عمر بیشتر . این وسیله در مدل ها و انواع مختلفی ساخته و طراحی شده که شما با توجه به نیاز آشپزخانه خود می توانید این وسیله را تهیه کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 420 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 14:47

در دنیای امروز راه اندازی برخی مشاغل مانند کافی شاپ داری می تواند یک حرفه سودمند محسوب شود . شما می توانید با تهیه ابزارآلات مورد نیاز برای این حرفه به شغل کافی شاپ داری روی بیاورید البته این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که داشتن مهارت در هر کاری ضروری است.

دستگاه اسلایسر میوه صنعتی

خرد کردن میوه ها و سبزیجات مختلف برای درست کردن انواع سالاد ها  و یا حتی تزئینات چیزی است که اهمیت بالایی دارد زیرا مستقیما بر ظاهر غذا تاثیر می گذارد برای این که شما بتوانید این کار را انجام دهید یعنی به صورت یک نواخت و یک دست انواع میوه ها و سبزیجات را خرد کنید نیازمند یک ابزار هستید که دستگاه اسلایسر میوه صنعتی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد.

آسیاب قهوه

امروزه قهوه به یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها تبدیل شده به طوری که اغلب مردم آن را در برنامه غذایی روزانه خود گنجانده اند هم چنین وجود قهوه در بسیاری از کافی شاپ ها ضروری است برای این کار ابتدا باید دانه قهوه را آسیاب کرد تا به پودر قهوه تبدیل شود و بتوان آن را دم کرد برای این کار شما باید یک دستگاه آسیاب قهوه تهیه کنید این دستگاه قدرت مند با طول عمر بالا می تواند به راحتی دانه های قهوه را برای شما آسیاب کند

مخلوط کن صنعتی

فرقی نمی کند که شما صاحب یک آشپزخانه صنعتی هستید و یا یک آبمیوه فروشی وجود یک مخلوط کن صنعتی در بسیاری از مشاغل مربوط به رستوران داری ضروری است زیرا این وسیله پرکاربرد در تهیه بسیاری از غذاها مانند سوپ و یا دسر ها نقش مهمی ایفا می کند این وسیله در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید اما در خرید این محصول باید به برخی نکات مانند تیغه و یا جنس بدنه نیز دقت داشته باشید.

تجهیزات سرو غذا

برخی از تجهیزات در هر آشپزخانه صنعتی به بخش بسیار بزرگی دسته بندی می شود تجهیزات سرو غذا نیز جزو این دسته است و به طور کلی می توان تمامی وسایلی که برای سرو کردن غذا به آن نیازمند هستیم را جزو این دسته قرار داد این تجهیزات در ظاهر رستوران شما تاثیر گذار خواهد بود زیرا مشتریان آن را می بینند و مستقیما با آن ارتباط دارند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 17:45

مشاغل مربوط به آشپزی تنها به رستوران های صنعتی ختم نمی شود حتی گاهی راه اندازی یک قنادی و یا فروش انواع سبزی های خرد شده و یا حبوبات نیز می تواند جزو مشاغل پولساز باشد که البته برای این مشاغل نیز شما باید یک سری تجهیزات داشته باشید تا بتوانید به راحتی به کارتان ادامه دهید.

دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ

حتما در بیشتر فست فودی ها وجود مرغ سوخاری را در منوی رستورانی آن ها دیده اید این غذای پرطرفدار و سالم در منوی بیشتر رستوران های فست فودی وجود دارد برای تهیه این غذا شما به یک دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ نیاز دارید که البته ظرفیت های این دستگاه مختلف بوده و مستقیما به نیاز شما وابسته است این وسیله مرغ را به آرامی طبخ می کند و یک غذای سالم را به شما تحویل می دهد.

میز سالاد بار

در بسیاری از رستوران های صنعتی و یا هتل ها قطعا میز سالاد بار را مشاهده کرده اید از این وسیله به عنوان یک میز سلف سرویس مورد استفاده قرار می گیرد که می توان بر روی آن انواع مواد مورد نظر را قرار داد تا هر فردی بتواند بنا به سلیقه ی خودش حق انتخاب داشته باشد این وسیله در اندازه ها و کارایی های گوناگونی ساخته شده که هر یک می تواند غذا را با توجه به محیط مورد نیاز خود نگه داری کند.

دستگاه سبزی خرد کن

خرد کردن سبزی در حجم و اندازه بالا در بسیاری از رستوران های ایرانی یک کار روتین و روزانه محسوب می شود هم چنین در سطح شهر مغازه هایی وجود دارد که به مشتریان خود انواع سبزی خرد شده را ارائه می دهند برای این کار داشتن یک دستگاه سبزی خرد کن ضروری است زیرا این وسیله پرقدرت توانایی این را دارد که در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از سبزی را خردکند و مانع له شدن سبزی نیز می شود.

میز کار استیل

وجود برخی از تجهیزات نه تنها در رستوران های صنعتی بلکه در تمامی آشپزخانه ها ضروری است یکی از این تجهیزات میز کار استیل است که کار آشپزی را راحت تر می کند این وسیله به آسانی قابل نظافت است که این امر نکته ی مهمی محسوب می شود

شما می توانید از این وسیله برای تهیه انواع غذاها و یا حتی خمیر ها استفاده کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 15:45

راه اندازی هر شغلی در ابتدا لزوما نباید در اندازه های بزرگ باشد برای مثال می توان از آشپزخانه صنعتی نام برد شما می توانید در ابتدا حرفقه خود را از کم شروع کنید یعنی می توانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و به مرور زمان به حرفه خود رونق بخشید.

فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی

وجود یک محیط سرد در هر آشپزخانه صنعتی ضروری است زیرا مواردی وجود دارد که باید در محیط سرد نگه داری شود در غیر این صورت دچار فساد می شود و ممکن است سلامت مشتریان را به خطر بیندازد. فریزر صندوقی میز کار ۱۵۰ سانتی یکی از این گزینه ها می باشد که باید در هر رستوران صنعتی وجود داشته باشد این وسیله پرکاربرد توانایی نگه داری انواع مواد خوراکی مانند مرغ و گوشت را دارد و هم چنین می تواند مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

اجاق پلوپز

همان طور که میدانید وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است پختن برنج به سبک های مختلفی امکان پذیر است که این روش ها باعث ایجاد تنوع بالایی در غذاهای ایرانی شده هر نقطه ای از کشورمان ایران غذاهای خاص خودش را دارد که در اکثر آن ها برنج به کار رفته مانند کلم پلوی شیرازی و یا میگو پلوی جنوبی .

داشتن یک اجاق پلوپز در رستوران های اصیل ایرانی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله پرکاربرد در ساختار های متنوعی برای نیاز های متنوع ساخته شده و هر رستوران با توجه به نیاز خود می تواند حق انتخاب داشته باشد .

بن ماری

وجود ظروف مختلف برای نگه داشتن مواد خوراکی مختلف چه در هر رستوران صنعتی و یا چه در هر بستنی فروشی لازم است بن ماری نوعی از ظروف با مقاومت بالا است که علاوه بر نگه داری انواع مواد خوراکی می توان آن برای نمایش مواد خوراکی نیز استفاده کرد به طوری که از آلودگی ها نیز در امان بماند این وسیله در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده که شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید.

کانتر گرم

در بسیاری از هتل ها و یا رستوران های سلف سرویس که مشتری خود می تواند غذا را انتخاب کند و یا حتی در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای که در سطح شهر وجود دارد ، داشتن یک وسیله که به کمک آن بتوان مواد خوراکی را برای مدت طولانی گرم نگه داشت ضروری است کانتر گرم وسیله ای است که به این منظور ساخته شده و می توان به کمک آن انواع مواد خوراکی مانند خورشت ها را گرم نگه داشت و دیگر دغدغه ای برای سرد شدن آن ها نخواهید داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 15:43

همواره داشتن تجهیزات می تواند در راحتی کار موثر باشد و هم چنین در زمان نیز صرفه جویی کند داشتن تجهیزات مختلف در زمینه های مختلف و در هر کاری خصوصا در حرفه رستوران صنعتی می تواند به کار شما یک نظم خاطی ببخشد تا شما بهتر بتوانید از پس کارهایتان بر بیایید و تسلط کافی را داشته باشید.

دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی

گوجه در بسیاری از غذاهای ایرانی و فرنگی به شکل های مختلف به عنوان یک طعم دهنده بسیار لذیذ استفاده می شود در بسیاری از خورشت های اصیل ایرانی این چاشنی خوش طعم به صورت رب استفاده می شود که رب طی یک فرآیندی از گوجه به دست می آید و طعم نسبتا بهتری دارد دستگاه رب گوجه گیری لوکوموتیوی وسیله ای است که به منظور تهیه این چاشنی خوش طعم استفاده می شود این وسیله برای آشپزخانه های صنعتی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

تجهیزات رستورانی

هر آشپزخانه ی صنعتی نیازمند یک سری تجهیزات است که به طور کلی می توان آن را تجهیزات رستورانی نامید فرقی نمی کند که در رستوران شما چه نوع غذایی سرو می شود به هر حال شما برای راحتی کار خود نیازمند این تجهیزات هستید . می توان این ابزارآلات را به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد تا بتوان با نظم بهتری این تجهیزات را خریداری کرد . هر رستوران با توجه با غذایی که سرو می کند تجهیزات مختلفی نیز دارد .

دیگ صنعتی برنج

وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است می توان گفت بیشتر غذاهای اصیل ایرانی با برنج سرو می شود . دیگ صنعتی برنج وسیله ای برای پخت برنج درحجم و اندازه زیاد است که از هدر رفت برنج نیز جلوگیری می کند این وسیله، وسیله ای مقاوم در برابر حرارت است و به سادگی از بین نمی رود .

گرمخانه صنعتی

گرمخانه ها انواع مختلفی دارند و به منظور گرم کردن غذا در محیط های مختلف استفاده می شود این وسیله به منظور گرم کردن غذا در حجم های مختلف برای محیط های مختلف ساخته شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله پرکاربرد را تهیه کنید و نیاز خود را برطرف سازید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 212 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 16:23

امروزه فست فود ها به آن دسته از غذاهای پرطرفدار و محبوب تبدیل شده اند این محبوبیت باعث شده که متقاضیان این غذاها زیاد باشد و هم چنین تنوع بالایی که خود غذاها دارند کار را برای آشپزان راحت تر خواهد کرد بنابراین راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی که در آن فست فود سرو شود می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

گرمخانه سیار خودرو

اگر شما دارای یک آشپزخانه ی کوچک هستید که امکان پذیرایی از مشتریان را درون خود رستوران ندارید لازم نیست که نگران شوید و از فکر راه اندازی آشپزخانه صنعتی بیرون بیایید شما می توانید یک گرمخانه سیار خودرو تهیه کنید و به وسیله ی آن غذا را در ظرف های مختلف به سطح شهر ارائه دهید این وسیله غذا را تا زمانی که به دست مشتریان برسد گرم نگه می دارد که باعث تازگی غذا نیز می شود.

دستگاه مرغ بریان و سوخاری

میتوان یکی از غذاهای سالم و پرطرفدار رستوران های فست فودی را مرغ بریان در نظر گرفت که برای تهیه این غذای لذیذ شما نیازمند به داشتن یک دستگاه مرغ بریان و سوخاری هستید که به شکل ها و ظرفیت های متنوعی طراحی و ساخته شده و شما با توجه به نیاز خود میتوانید این دستگاه را تهیه کرده و یک غذا به منوی رستوران خود اضافه کنید.

سرخ کن صنعتی

غذاهای سرخ کردنی در رستوران های صنعتی هم از تنوع بالایی برخورداراند و هم از طرفداران بالایی و می توان گفت که بیشتر غذاهای فست فودی ها به صورت سرخ شده سرو می شود داشتن یک سرخ کن صنعتی در هر رستوران فست فودی یک ضرورت به حساب می آید زیرا این دستگاه همه جانبه به سرعت ماده ی مورد نظر را برای شما سرخ می کند.

دستگاه ذرت مکزیکی

قطعا نام ذرت مکزیکی به گوشتان خورده این میان وعده و یا حتی گاهی غذای لذیذ در بسیاری از فست فودی ها ارائه می شود و نمی توان از پر طرفدار بودن آن ها چشم پوشی کرد برای تهیه این غذا به آرامی شما باید یک دستگاه ذرت مکزیکی در مغازه خود داشته باشید این دستگاه به آرامی مواد را برای شما می پزد و با شیشه هایی که در کناره های آن قرار دارد مانع از آلودگی غذا می شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 406 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 21:04

تجهیزاتی که به خوراکی ها مربوط می شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند این تجهیزات به منظور راحت تر کردن کارهای بشر و هم چنین صرفه جویی در زمان و در نتیجه بازده بهتر ساخته شده اند.

اگر شما به دنبال راه اندازی یک رستوران صنعتی و یا حتی یک آشپزخانه ی کوچک هستید می توانید از این تجهیزات استفاده کنید تا بتوانید عملکرد مناسب تری داشته باشید.

آبسردکن سه شیر

در گوشه و کنار خیابان های شهر شما حتما یک دستگاه آبسردکن سه شیر را دیده اید که در فصل گرم تابستان می توانید از آن آب خنک بنوشید هم چنین در بسیاری از رستوران ها و یا بستنی فروشی ها نیز این وسیله دیده می شود این وسیله با ماندگاری بالایی که دارد می تواند سال های سال کار کند هم چنین نصب این وسیله در مکان هایی مانند مساجد و یا مدارس از نظر معنوی دارای ثواب بالایی می باشد.

قفسه

اگر بخواهیم یک لیست از وسایل همه کاره تهیه کنیم میتوانیم قفسه را نیز در این لیست بگنجانیم این وسیله پرکاربرد در بسیاری از فضاهای رستورانی وجود دارد و از آن به عنوان وسیله ای برای نگه داری اجسام مختلف که می تواند فضای رستوران را شلوغ و نا مرتب کند استفاده کرد.

به طور کلی این وسیله یک وسیله ی ضروری برای تمامی آشپزخانه ها می باشد.

ظروف نگهداری

 کاربرد برخی از وسایل مربوط به آشپزخانه را می توان از روی نام آن ها تشخیص داد ظروف نگهداری یکی از همین تجهیزات است که یک وسیله بسیار پرکاربرد در آشپزخانه می باشد زیرا باعث سامان بخشیدن به فضای آشپزخانه می شود و هم چنین مواد خوراکی را از شر آلودگی های مختلف در امان نگه می دارد.

تاپینگ پیتزا

بی شک میتوان پیتزا را محبوب ترین غذای موجود در فست فودی ها دانست برای تهیه این غذای لذیذ شما نیازمند یک تاپینگ پیتزا هستید زیرا می توانید به راحتی مواد مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سرعت یک پیتزا لذیذ را آماده تحویل کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 16:06

بسیاری از تجهیزات هستند که در تمامی آشپزخانه ها چه آشپزخانه های صنعتی و چه آشپزخانه های خانگی وجود دارند و وجودشان الزامی است می توان تنها تفاوت عمده این وسایل را حجم و ظرفیت آن دانست که بی شک وسایلی که در آشپزخانه صنعتی استفاده می شوند به مراتب بزرگ تر و با کارایی بالاتر و طرفیت بیشتر خواهند بود.

میز پلی اتیلن ۱۵۰

داشتن یک میز کار بزرگ در هر آشپزخانه ای ضروری است و این امکان را به فرد می دهد تا بتواند راحت تر کارهایی از قبیل خرد کردن را انجام دهد و هم چنین تسلط بیشتری بر روی مواد غذایی داشته باشد میز پلی اتیلن ۱۵۰ یک نمونه میز کار از میان نمونه های مختلف است که میتواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب کردن باشد زیرا یک وسیله بسیار مقاوم و هم چنین خوش ساخت است که شما از آن می توانید در آشپزخانه ی خود استفاده کنید.

تجهیزات انبار رستوران

بی شک در تمامی رستوران های بزرگ فضایی برای نگه داری مواد غذایی مانند برنج و یا حبوبات در نظر گرفته می شود که به آن انبار گفته می شود انباری هم مانند دیگر قسمت های یک آشپزخانه صنعتی نیازمند یک سری تجهیزات است که ما به طور کلی می توانیم به آن تجهیزات انبار رستوران بگوییم که شامل انواع وسایلی است که شما می توانید به وسیله ی آن ها وسایلی که قصد دارید در زمان طولانی نگهداری کنید، را حفظ کنید.

چلیک

در امان نگه داشتن حبوبات از دست موجودات موذی یک چالش بزرگ برای رستوران های صنعتی محسوب می شود زیرا می تواند تمام محصولات را نابود کند وسیله ای به نام چلیک وجود دارد که شما می توانید در آن حبوبات را از شر حیوانات موذی در امان نگه دارید و هم چنین فضای زیادی به نگه داری حبوبات اختصاص ندهید.

سکوی نگهداری

نگهداری حبوبات و یا برنج در رستوران های صنعتی ایرانی می تواند یک چالش باشد زیرا این وسایل حجم سنگینی دارند و فضای زیادی را نیز اشغال می کنند سکوی نگهداری وسیله ای است که به این منظور نگهداری شده و به راحتی می تواند این مواد را به روی خود جا دهد این وسیله با پایه های مقاومی که دارد می تواند مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 17:14

شست و شو و نظافت ابزارآلات و تجهیزات آشپزخانه یک امر ضروری در هر آشپزخانه ای محسوب می شود خصوصا در آشپزخانه های صنعتی که تعداد و حجم ظروف کثیف بسیار بالا است و شستن آن ها می تواند زمان بر باشد .شما باید برای آشپزخانه ی خود با هوشمندی تمام تجهیزات نظافتی را رعایت کنید.

سینک سه لگنه صنعتی ۱۹۰

شستن ظروف و تجهیزات در آشپزخانه صنعتی امری ضروری محسوب می شود داشتن تجهیزاتی مانند سینک سه لگنه صنعتی ۱۹۰ در هر آشپزخانه صنعتی ضروری است زیرا این وسیله از مقاومت بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی نیز دارد شما می توانید از این وسیله کارآمد در تمامی رستوران های صنعتی استفاده کنید .

سینک صنعتی

خوراکی ها و ظروف در هر آشپزخانه صنعتی همواره باید تمیز باشد و از نظافت بالایی برخوردار باشد تا به سلامت مشتریان آسیبی وارد نشود. برای این کار وجود سینک صنعتی در هر آشپزخانه ای ضروری است بنابراین شما باید با دقت بالایی انتخاب کنید یعنی چیزی را انتخاب کنید که هم دارای کیفیت بالایی باشد و هم مناسب با بودجه ی شما باشد این وسیله با ظاهر زیبایی که دارد جلوه ی آشپزخانه ی شما را به هم نمی ریزد.

کابینت استیل

وجود یک کابینت در هر آشپزخانه ای چه آشپزخانه صنعتی و چه آشپزخانه های خانگی ضروری است زیرا همواره وسایلی وجود دارند که نیاز به فضایی برای نگه داری داشته باشند کابینت استیل یکی از انواع مختلف کابینت های موجود در بازار است که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و به زودی دچار فرسایش و آسیب نمی شود کابینت ها از مواد مختلفی ساخته می شوند اما می توان بهترین نوع آن برای آشپزخانه صنعتی را استیل در نظر داشت زیرا نظافت آن کار بسیار ساده ای است.

آبچکان

بعد از شستن ظروف مختلف برای اینکه آب اضافی ظرف ها گرفته شود و به اصطلاح دچار لک شدن نشود شما نیازمند داشتن یک آبچکان هستید این وسیله در اندازه های مختلف و طبقات مختلف برای نیازهای مختلف ساخته شده شما از این وسیله می توانید در رستوران ها و یا تالارهای پذیرایی نیز استفاده کنید.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 223 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 15:40